Sabtu, 22 Maret 2014

This are Serbian Versian> written by Jelena Jorgacevic from Serbia
http://anyaholidaystour.blogspot.de/

Prvo da vam se predstavim Zovem se Ihsan d'Alex
Rođen sam u Džakarti a na Baliju živim već 16 godina. Moj otac je iz Medana, Severna Sumatra, a majka iz Banduga, zapadna Java. Ceo život sam proveo po različitim ostrvima, na Džakarti šest godina, ostrvu Bandung pet, ostrvu Timor Leste osam, i od 1998 sam na Bali. Mislim da sam se vrlo brzo zaljubio u sve lepote Balija . Kažu, ako ti Bali dosadi to znači da si mrtav... Radim kao vodič jer želim da podelim sve lepote Balija, kulturu ovog ostrva, da je pokažem svim ljudima sveta. Studirao sam turizam na Udajana Univerzitetu, jednom od najvećih na Baliju. Volim da komuniciram. Ako nameravate da posetite Bali, pojedinačno ili u grupi (ne više od 12 ljudi) dobrodošli ste me da kontaktirate mene i moj tim i pre dolaska ovde – da bismo isplanirali šta želite da radite kada stignete, da obilazite znamenitosti, krstarite, da uživate u avanturama, ronite, vežbate sportove na vodi... Sačuvaćete na taj način i vreme i novac jer se cena ne odnosi na neki paket ili mesto već na sve ukupno. Ako ste već na Baliju i želite da kontaktirate pozovite +62 81236350812 ili pišite na moj email ihsanciyorni@gmail.com i možemo vam pomoći pri rezervaciji hotela ili vile. Na vašoj smo usluzi. Jedan dan ture košta samo 50 dolara i uključuje dobra kola, vodiča koji govori Engleski i ruski plus benzin. Ovaj blog je dostupan u Engleskoj i Ruskoj verziji, pa izaberite šta vam je ugodnije. Kao što vidite moje predstavljanje je dostupno i na srpskom, iako sam ne govorim nijedan od BHSC jezika.
Iskreno vaš
Ihsan d'Alex

Tidak ada komentar:

Posting Komentar